tisdag, februari 12, 2013

Jag. Vill. FUSKA!

Uppdatering. Idag visade vågen 53,9kg. I början av "självplågeri-livsstilen" visade den 56,9, har jag för mig?! Så, visst har LCHF effekt. Men jag undrar, hur mår min kropp på insidan?

Och hur länge orkar jag må som en möglig disktrasa? Läser på andras bloggar att "livet utan socker är så härligt" - SÅ FAN HELLER! Jag vill gråta ihjäl mig och goffa choklad och glass och chips och bullar. That's me - bruden som skippade middag och svullnade i sig Karamellkungens alla delikata sockerbombsgodisar istället!

Livet utan socker är inte härligt, det är frustrerande! Ja, kul, jag har passerat en vikt jag inte haft en enda dag sedan jag födde barn, men är det värt det?

Jag tror inte det. Jag älskar god mat. Jag blir glad av att falla för frestelsen. Jag har kärlek, han får helt enkelt älska mig och min jävligt osunda livsstil. Han har lovat att älska mig hela livet, då får han ta mig som jag är. Nu tror jag för visso inget annat, men ändå.

Det tar ju knäcken på mig. Jag vill äta choklad, men om jag gör det får jag ångest. "Jag ska inte fuska, JAG SKA INTE FUSKA!". Fan..

Vi får väl se hur länge jag står ut, helst enkelt!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Åsikt? Låt höra: