onsdag, februari 13, 2013

Kaffeattacken!

Jag är en såndär tjej som liksom alltid har med mig mitt smink överallt i handväskan. Släpar det fram och tillbaka till jobbet var eviga dag, för sminket ska man ju ha med sig.

Men, så är jag samtidigt en såndär tjej som liksom aldrig riktigt kollar mig i spegeln på jobbet. Som liksom ändå aldrig sminkar på, sminkar om eller ändrar.
Så i morse tänkte jag "vad dum jag är, jag lämnar såklart sminket hemma, vad ska hända liksom?!".

Jo, det ska jag tala om för er! Det kan ju vara så att kaffet du köpte bestämde sig för att dyka ner från 120cm rakt ner i backen, för att sedan skvätta upp på dig, rakt i facet så mascaran rinner ner för kinderna och du dessutom får utsmetad foundation i hela nyllet.

Det är ju inte så troligt, för liksom, när händer det? Jo idag såklart. Och jag borde ha lärt mig, för det är inte första gången som kaffet tagit en djupdykning.

Nu vart jag i alla fall påmind om varför. Varför jag alltid släpar omkring mitt smink, till synes helt i onödan. För när man minst anar det, då attackerar kaffet. Så är det!

Bjuder på en snygg bild på mig och minijag när jag ändå är igång. Till mamma, mormor, Anna och ni andra som gillar att samla snygga bilder på oss, varsågod och stjäl. Hör vara av er, det finns fler snygga bilder i den där bildserien också ;)

Nä, nu ska här arbetas! Hej!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Åsikt? Låt höra: