tisdag, juni 12, 2012

Kaffe för en 10a!

Tack till den som kom på att dom skulle börja sälja dessa på Ica för en ynklig 10a!
Det är nämligen så att jag har en extrem böjelse för kallt kaffe. Eller alltså, inte kallt bryggkaffe (kräkas i munnen!) men kalla kaffedrinkar och annat smaskens. Möms!
Sen så är det väl heller ingen hemlighet att jag blir helt galen av lycka när jag får shoppa grejer för en 10a. Varför det känns så hysteriskt bra med just en 10a har jag ingen aning om men står det "10:-" på skylten så MÅSTE jag köpa!

"OH, en skabbig t-shirt med hysteriskt fult tryck, FÖR BARA EN TIA, måste ha!" ..nåt signalfel är det ju uppenbarligen i hjärnan för jag går på det varje gång!

"VA?! Kakor som smakar hundskit, för BARA EN TIA?! MÅSTE HA!"

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Åsikt? Låt höra: