onsdag, juni 13, 2012

Goooood morgon!

Jorå. Här sitter jag och försöker få till det med ansiktet till ljudet av tvättmaskinen. Ett ganska hemtrevligt ljud tycker jag. Ljudet av att inte behöva bli förbannad på varenda jävel i grannskapet som prompt ska hålla på och stjäla varenda lediga tid.
It's soooo niiiiice.. Nooo moooore have to go to tvättstugan. Ish bin löve it!

På dagens schema:
- Åka med Haley på återbesök på sjukhuset för att kolla på röntkenbilder från hennes brutna arm.
- Hem & städa skiten ur hennes rum. Jag vill säga att jag ska rensa ur akvariet, men då kommer jag säkert bara ljuga, så jag säger inte det!
- Gå på avslutningsfika på dagis.
- & sen vidare till jobbet för ett pass mellan 15 & 20.15.

Fullt upp med andra ord. Och någon gång under dagen vill jag köpa en epileringsmojäng så jag kan roa mig med att rycka hårstrån över hela kroppen ikväll. Len som en bebis tänker jag bli. Sen är det fritt fram att klappa mig på armarna och fråga "Men oj, FÅR du inget hår på dina armar?!"
Och då kommer jag att svara "Nä, jag är alltid såhär!".
;)

1 kommentar:

  1. Åh vad spännande, jag köpte en epileringsmojäng igår! Nu sitter jag här och tittar på den och känner mig efterbliven. Kan inte du hålla mig i handen och berätta hur man gör?

    SvaraRadera

Åsikt? Låt höra: