måndag, juni 18, 2012

Jag spränger berg, PAAAANG!

Idag fick Mathias med sig mig och Emelie på jobbet som praktikanter. I alla fall fram till lunch. Jag fick köra borrvagn, peta lite på dom borrade hålen med dynamit i, ha på mig skyddshjälm, kissa bakom en jordhög, pimpla kaffe till doften av skit samt veva lite inför en smäll :)

"TÄNT VAR DET HÄÄÄÄR" skrek jag för allt jag var värd. Finns på film faktiskt, ska försöka lägga upp den så alla kan bli imponerade av mina kunskaper.. BergssprängarKelis, det är jag det!

Efter att vi testat på vårt nya yrke drog vi en vända på stan. Shoppade kläder i stora lass till och och våra karlar och mådde löjligt bra. Plånboken kanske blev lite ledsen men ärs, garderoben blir ju glad :)

Nu är det snart dags för mat samt fika i form av chokladbollar som Haley gjort på; smör, socker och Haley-saliv. Mums! <3

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Åsikt? Låt höra: