torsdag, juni 21, 2012

Nu är det semester!

Semestern började idag. I alla fall semester nummer ett, av två möjliga. En och en halv vecka.
Så, i den lugna anda jag behöver har vi (jag + superhunken) rivit av frukost hemma hos Stephanie och Danne, tätt följt av att Stephanie slängde i lite längder i mitt hår. Vidare i rejserbilen för att lämna av hunden hos mamma, till mataffären och systembolaget. Hem för att göra kaffe och sedan vidare till Stockholm där vi skulle sova för natten. Kaffet blev en del av vår färskost, körde picnic i bilen, på E4an!

Väl på plats har vi grillat och ätit gott, ljugit hej vilt om galna fester från "vår ungdom" och tömt några glas vin. Plus smakat på "chees-burger-chips" ..blä?!

Ser fram emot att lägga mig i gäststugan och jaga mygg ihop med min partner in crime hela jävla natten i en 90säng.. ;D (min idé, vi hade kunnat tillverka en dubbel men jag insisterade!) Klarar vi det utan att bli osams.. Ja, då gifter vi oss imorgon! Punkt!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Åsikt? Låt höra: