måndag, juni 11, 2012

Min första kväll som man.

Dude, jag glömde bort att jag är en man. Ensam i soffan med öl och "snask" framför fotbollen. Hade vart ett gyllene tillfälle att luta mig tillbaka med handen innanför brallan, fingra lite på könsorganet samtidigt som jag lägger av en brakare som jag stolt luktar på och tänker "oh fan, käkade jag köttfärspaj igår? Jo men just det, det gjorde jag!". Och för att utmana den där prutten skulle jag såklart ha rapat så högt att både hund och barn vaknat.

Men nej, jag glömde bort. Och imorgon får jag sällskap och då blir det inget av att locka fram varken fisar eller rapar.

Och fotbollen då? Sverige spelade dåligt och imorgon kommer jag tyvärr att få skämmas satan med min Sverige-tröja på :( BAJSKORV!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Åsikt? Låt höra: