torsdag, juni 11, 2009

Städa, typiskt tjejigt!

Dagarna bara springer iväg! Hinner knappt blinka så är det dags för kvällsmat. Glömmer jämt bort att äta, har så mycket annat för mig. Som nu, har lekt med Haley och städat.
Hade nästan tänkt dra ner på stan för att träffa Malin och dra en kaffe medan hon och hennes polare drack öl, men så fastnade jag i att städa garderoben, bädda sängen, sortera tvätt och så hade tiden försvunnit. Och mobilen med. Tror ljudet är på av och jag är en slarver när det gäller skittelefoner!

Jag blir alltid lite gladare när jag städar min garderob. Jag sätter ihop outfit's på nya sätt och hänger upp dom i garderoben. Helt plötsligt, från att känna mig dålig, ful och sämst så känner jag hopp. Plutar lite extra med läpparna framför spegeln, på med lite försvarets hudsalva och så är jag på mycket trevligare humör.
Att känna mig lite snygg gör mig till en mycket trevligare människa!

Jag tror att jag ska ta ett bad senare, om resten av familjen tillåter.. Och sen spendera kvällen med att göra tjejgrejer. Måla tånaglarna, raka benen, gegga med massa olika greggor och föna håret, platta håret och så vidare.. Tjejsaker helt enkelt!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Åsikt? Låt höra: