torsdag, juni 11, 2009

Sko-kärlek!


Ozkar lurade med mig och Haley på shoppingrunda på stan igår. Första butiken vi besökte vad Footish. Där blev jag förälskad i dessa rosa Adidas. Honey mid., tror jag att dom heter. Tyvärr hade jag inte 700 över till skor. Annars hade jag utan tvekan fallit dit.

Nu vill jag bara bli rik (få lön) så jag kan ut och shoppa knallrosa skor som matchar utmärkt med mitt nagellack! Asnice ju!

Hur som helst så slutade själva shoppingrundan med att Ozkar köpte ett par byxor, en luvtröja, fyra t-shirts, ett par skor och lite skateboardsaker till sig själv. Till Haley köpte han två par mjukisbyxor, två matchande linnen, ett par jeans, sex par stumpor och ett par skor. Själv fick jag två par jeans, ett baggy-par och ett par tajta gråa. och så fick jag två par linnen.

Och eftersom att Ozkar hade spenderarbyxorna på sig så betalade han också bussen, maten, en liten flaska matrini och lite annat. Undrar om han har shoppingångest idag.. Själv är jag glad att ha något imorgon, fredag. Ska på The royal dub quake på fyrispark. Kommer säkert bli asfett, i alla fall hoppas jag det. Hörde idag att det är 18års-gräns så förhoppningsvis finns det alkoholserviering så att det inte blir så himla "torrt".. Har ju trots allt barnvakt :)

1 kommentar:

Åsikt? Låt höra: