tisdag, juni 09, 2009

Som gjord för att köra bil!

Jag har kört bil! Ja, det är sant, jag har suttit bakom ratten på Joannas bil. Och så körde jag en bit, så bytte vi, hon svängde runt bilden och sedan åkte jag tillbaka. Jättelångt!

Shit vad mycket det är att tänka på! Men jag tycker i alla fall att det gick skitbra, och det sa hon med att det fick. Fick köra på en liten grusväg utanför hennes hus. Som mest var jag uppe på 3e växeln och sniffade på farten men det slutade med att jag blev lite nervös, bestämde mig för att bromsa men glömde bort kopplingen och fick motorstopp. Men jag har kört bil, och det var kul!

Dessutom vart jag peppad att bo på landet, fan vad mysigt med hus..

Igår.
Lämnade in telefonen på Siba. Först stod jag i kö i hundra år. Sen fick jag äntligen hjälp av en snubbe som sa att han skulle hämta någon som visste mer. Sen kom han inte tillbaka, och ingen annan heller. Så Malin som var med mig säger lite skämtsamt "han kanske gick ut bakvägen". Och vips vad det är så kommer han faktiskt vandrandes genom framdörrarna, fast han försvann bakvägen ut genom lagret. Skrattretande dumt! Och ingen hjälp fick jag. Men sen när väl hjälpen kom till mig, efter sjukt lång tid fick jag bra service (första gången) och känner mig faktsikt nöjd! Hoppas dom byter ut telefonen så jag slipper få tillbaka en som tänker pajja igen!

Idag vill jag bara äta tjockismat och svulla. men när jag trots allt gått ner lite så känns det så himla dumt. Ska ta mig en sväng och kolla kilona igen.. Men sist hade jag i alla fall gått ner två eller tre kilo! Sweeeeet!

2 kommentarer:

  1. Du kanske är tjock då, tokfia! :D
    Du är en litenliten smalis ju...Titta på mig, här snackar vi valross, haha!:P

    SvaraRadera
  2. Men du är ju höggravid din knäppskalle! Då ska man vara lite rund, annars mår ju inte bebisen någe bra! (och sen får man jobba skiten av sig för att man gav bebisen det allra bästa i magen!)

    SvaraRadera

Åsikt? Låt höra: