måndag, juni 15, 2009

Sjuk, söka jobb och saknad efter teknik!

Håller på att bli sjuk. Ont i öronen, halsen och resten av hela kroppen. KÄnns dock som om att saker inte är lika skit längre. Kanske bara för att jag vant mig vid tanken på att vara fattig över semestern, och att jag inte kollat mitt ångestkonto än.

Är sjukt ledsen över att jag insett att dum som en skit som jag är så har jag knappt några nummer kvar till mina vänner. Jag som var dålig på att höra av mig innan blir ju inte direkt bättre av att ha loosat i princip vartenda nummer jag använt dom senaste två åren. Det är verkligen helt sjukt jobbigt att vara utan nummer, utan bra kommunikation och utan pengar. Men.. Klarade man sig förr i tiden borde man väl klara sig nu.. Eller inte!? Nej! ..och min mobil är fortfarande inte framme på verkstaden. Siba suger lite pung skulle jag vilja säga. Och hoppsan, så sa jag det med.

Nej, det är väl dags att sova snart egentligen. Upp och lämna Haley på dagis och så. Och imorgon ska jag fixa till mitt CV, skriva ihop ett snyggt personligt brev till lite olika företag och sedan ska jag på allvar ta tag i det här med jobbsökeriet. Det har varit jobbigt att tackla, snart kanske jag blir utan jo, och då även utan bostad och då är det bara skit kvar.. Nej, imorgon ska jag ta mig i kragen!

För övrigt tror jag att jag skulle passa bra i en boutic, så jag fick ha mer kundkontakt och mer utlopp för alla mina påhitt, idéer och smarta lösningar. Lite mer ansvar och kreativitet, kanske!? Lite dåligt med bouticer i Uppsala dock.. Nåja, får spekulera mer i det här imorgon!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Åsikt? Låt höra: