tisdag, juni 16, 2009

Dagis är så struligt!

Jag är så himla trött på allt strul på Haleys dagis. När jag ansökte om dagisplats så skrev jag i anteckningarna att jag ville ha 25 timmar i veckan med eventuell förhöjning till 35 timmar i höst.
Och nu när jag lämnade Haley så säger hennes ansvariga att "ja, på papperna står det att Haley ska vara på dagis fyra dagar i veckan men sa du inte förut att du jobbar tre dagar".
Alltså, vad har hon med det att göra? Hon är på dagis 25 timmar i veckan som jag har rätt till. När jag jobbar eller inte kan väl inte hon ha koll på. Jag sa ju redan i början att jag inte visste hur mitt semesterschema skulle se ut. Det har varit mycket strul men nu är det så här. Gud alltså, jag blir bara så trött på att alla ska lägga sig i och tycka en massa saker.. Suck!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Åsikt? Låt höra: