torsdag, juni 18, 2009

Morgonen är SKIT!

Blä för mig på morgonen! Jag är ett otrevligt monster jag bara vill vara utan! Pallar inte ett enda litet gnäll eller någon motgång för då blir jag bara arg. Det är så konstigt, för förut har jag alltid haft värsta supermorgonhumöret. Vaknar glad, med ett leende på läpparna och typ sjunger medan jag skuttar upp ur sängen..

Det allra dummaste är att det är Haley som jag blir irriterad på. Jag orkar inte med att inte kunna gå en meter för att jag har en gnällig liten tjej som hänger mig i benet.. Och det är ju inte hennes fel att mitt morgonhumör har blibit världens sämsta! Det underliggande ligger nog mest i att jag tycker att dt är självklart att Ozkar borde göra vissa saker, och så gör han inte det och så blir jag arg och känslig för allt omkring och så blir jag till och med arg på Haley.
Dumt - men så är det.

Nu ska det strax bära av till dagis och sen till jobbet. Hur det blir med hämtning idag är ett mysterium. Trodde att Ozkar hade en egen mun att tala med och berätta om sina tider med till min mamma men tydligen inte. Och jag vill inte ringa och väcka dom i ottan på Anders semester heller..

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Åsikt? Låt höra: