lördag, maj 16, 2009

Haley 1år


Nu har alla gästerna utom min lillebror åkt hem. Det har varit full rulle hela dagen med massor av gäster, fika, kaffe, foton och allt som hör kalas till! Kul men ändå skönt med lite lugn och ro äntligen. Haley har fått en massa fina presenter, även om hon kanske själv inte har förstått det. Hennes egna personliga favoriter är nog trasdockan hon fick av mamma som mamma gjort och så en skumfotboll hon fick av arvid. Små barn - små krav. :) Nu sitter Ozkar och Emil i soffan och spelar guitarhero och jag vill bara sova en stund.. Om en stund kommer Malin och Adde och vi ska laga mat och umgås. Blir kanonbra! Nu ska jag roa mig med att diska så jag slipper stå med det imorgon när Linnea och Josefin kommer över på bullkalas. Nästa gång tänker jag nog köra papptallrikar, eller något. Sjukt att behöva diska hela tiden under kalaset så att varje nytt lass folk ska ha något att äta på och dricka ur..

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Åsikt? Låt höra: