fredag, maj 15, 2009

Ännu en arbetsdag avklarad.


Nu sitter jag på bussen som borde avgå vilken sekund som helst.. Har kallt snuskkaffe i muggtermosen. Busschaffisen frågade om det var till honom. Sedan sa han att han kände igen mig från Storvreta från när jag var liten. Skumt. Kan själv inte direkt påstå att jag känner igen honom alls.. Fast den åkomman är i och för sig inte helt ovanlig. Det är inte direkt sällan som folk vet vem jag är samtidigt som jag är helt hundra på att jag aldrig sett människorna förut.. Som att vara känd, eller något. Varför har jag ingen aning om. Hur som helst, ska bli spännande att komma hem och se om det hänt något hemma.. Det är lite upp till Ozkar att det är klart för piffning, det är ju trots allt han som vart hemma hela dagen! Hoppas han vart effektiv, dock förväntar jag mig inga underverk! ..dumt att bli besviken!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Åsikt? Låt höra: