onsdag, februari 04, 2009

Tjej med sovmorgon.

Jag börjar vänja mig vid att ha utsläppt hår idag. Ska iväg och leka en sväng i Stockholm. Tänkte försöka ha utsläppt. Kommer säkert fram med en snodd i håret i alla fall, men det är lite kul att vara tjejig med håret utsläppt som en riktig tjej. Alltså, jag är ju inte på låtsas, men jag är inte urtypen tjejig tjej.

Sov till halv tolv idag. Jodå, halv tolv! Haley vaknade lite tidigare och jag försökte få Ozkar att gå upp med henne, eftersom att jag tyckte det var "han tur". Hur som helst så vände jag på mig och somnade om och sedan vaknade jag halv tolv av att Haley väckte mig igen, och ja, dom hade liksom också somnat om. Skönt med sovmorgon för hela familjen!

Eftersom att Haley har haft kräkrace inatt så har jag hållit mig undan från henne. Sov med ryggen mot henne, inga pussar och gos när vi vaknade och hon fick faktiskt bada själv utan att halva jag vart dränkt i plasket. Jag känner inte för att bli sjuklig. Ursa! Hon verkar inte ha någon kräksjukdom nu, men jag vill ta det säkra före det osäkra!

Nu ska jag borsta tänderna och vänta på att Ozkar kommer så jag jag smita iväg och leka i stora staden. Skönt att komma bort lite en stund, utan att för den skull vara på jobbet (för det är ju bara då som jag är borta).

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Åsikt? Låt höra: