tisdag, februari 10, 2009

Sova? Ja tack!

Jobbade hela dagen igår. Från öppning till stängning. Med andra ord 10,5 timmar. Efter jobbet hämtade Ozkar och sedan åkte vi till Friskis och styrketränade i lite mer än en timme. Trodde att jag skulle ha träningsverk idag men icke, och tur är ju det. Undrar egentligen jag tar i tillräckligt? Skulle säkert kunna lägga på några kilo till, men jag vill helt enkelt mjukstarta.

Kollade på en massa avsnitt av Rob & Big på kvällen när vi kom hem. Hur underbart kan det inte bli liksom? Dom är så sjukt roliga, jag vill också bara kunna göra vad som än faller mig in! Skrattattackvarning!

Haley har varit en mindre söt bajskorv inatt. Snurrat som en helikopterpropell hela natten, skrikit till och varit gnällig. Men det är väl alla tänder och grejer som spökar. Hon har för övrigt fått sin andra tand nu. Hon har tuggsjukan och tuggar på allt hela tiden. Dregglet rinner som en fors ner förhakan. Kan inte sätta mig in i hur det är att det ska börja växa tänder i hela munnen för första gången. Vad jobbigt det måste vara!
Ärligt talat tycker jag att om man är två ska man dela på ansvaret som om man är två. Det är alltid jag som tar Haley på natten och jag börjar bli sjukt less på det. Visserligen sover hon nästan jämt genom hela natten, men det är bra det att jag inte får avlastning när det väl är. Nåja..

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Åsikt? Låt höra: