söndag, februari 08, 2009

Mmm.. Kaffe!

Innan Ozkar vaknade drack jag ensam upp sex koppar kaffe. Sedan bad jag honom jättesnällt om att sätta på mer kaffe. Trodde aldrig att han skulle göra det men suprise, det gjorde han. Kanske ska be honom att torka golven och laga god mat också, se om han gör allt jag säger idag :P

Jag vet inte vem som bytt ut min dotter, eller varför, men jag vill ha tillbaka henne. För den jag har nu är kräkig, gnällig och inte alls lika go och glad som annars. Skämt o sido, jag tycker faktiskt synd om henne som är sjuk. Vet ju själv hur jobbigt det är att vara magsjuk. Först skriker hon till och gnäller, i nästa andetag kommer allt upp igen. Vaknade i morse igen av att hon pep till, satt sig upp la sedan värsta monsterkräken bredvid mig i sägen. Det är ju liksom inte så lätt att säga till när man inte kan prata. Nåväl, hon dricker vatten och välling i alla fall så hon kan ju inte må allt för dåligt. Bra i alla fall att hon får i sig något..

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Åsikt? Låt höra: