fredag, februari 27, 2009

sminkövningar


När man är ensam hemma som jag är så är man inget vidare sugen på att sätta igång och städa på sin ensamma dag.. Jag vill ha det städat, rent och fint runt mig, men jag har ingen lust att städa. Det kommer väl snart ett litet ryck, men tills dess håller jag på med en annan sak som jag tycker är rolig. Nämligen att sminka mig. Inte ens att jag ska någonstans, nej den idén har jag lagt ner, men det är bra att testa olika look's så man vet att dom passar vid andra tillfällen. Dessutom lär man sig små knep så man gör rätt när det verkligen gäller. Bilden föreställer mig, tagen alldeles nyss. Tänkte testa mitt nya Oriflame-fest-smink. Och det vart rätt bra. Tanken är att vara lite extra snygg imorgon när det blir av att åka båt. Jag hoppas att min kläder som hänger på tork har torkat tills imorgon För annars får jag åka naken. Och det är inte snällt för då blir folk blinda! undrar förresten vad man botar halsbränna med, håller på att bli alldeles galen, är obehagligt som tusan. Eftersom att jag är proffs på att ge mig själv diagnos (måste vara ett släktdrag) så vill jag påstå att det är level-ciggen som givit mig halsbränna. Blä. Ska bota mig med apelsin-hallon-juice.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Åsikt? Låt höra: