lördag, februari 28, 2009

På bussen mot fylla


Nu sitter jag med mamma, Anders och Pär på bussen mot båten. Rosella tror jag det är. En liten dagstur såhär en lönelördag. Jag här förvisso inte några pengar att spendera men det blir kul med en liten tripp med den vuxna delen av min 'gamla' familj. Vi har bokat buffé och jag ska göra mitt allra bästa för att hinna äta och dricka så mycket som möjligt! Risken finns att jag glömmer bort det viktigaste, att dricka bara ens att jag glömt bort att äta frukost och är hungrig som ett djur. (Jag vet inte vilket djur, låt oss säga en mager kamel). Jag har lite svårt att koncentrera mig på vad jag tänker på ens mamma pratar ett i kör. Visserligen väldigt trevligt, men jag är lite manlig av mig och jan tydligen inte göra två saker på en och samma gång. Egentligen kanske man borde ha några öl att värma upp med, men jag tyckte det var onödigt igår, nu börjar jag ångra mig.. Eftersom att jag inte har någon mottagning så får jag väl fortsätta att babbla på om min dag. Försov mig nästan. Duschade lite för länge och fick stressa på mig sminket. Därför glömde jag bort att äta frukost. Dumt för jag fungerar inte utan mat. Och sen när jag skulle gå till bussen så glömde jag bort min väska med mina ändra skor i så det blir till att halta runt på höga klackar hela dagen. Min gissning är att mina fötter kommer att dö innan vi är hemma igen. Vill man vara fin får man lida pin, heter det ju.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Åsikt? Låt höra: