fredag, februari 27, 2009

Pimp my ride!


Innan jag gick och lade mig igår säger jag till min väckarklocka (mamma) att jag gärna ville bli väckt i ottan jag med. Jag vart väckt men mina väldigt tunga ögon ville inte öppna sig förrän typ en timme senare. Amiras gästsäng är helt sjukt skön. Inte så konstigt att hennes kompisar vill sova över jämt!

På morgonen har mamma fixat och trixat och sytt till en supersnygg dyna till paraplysulkyn! Den sitter som en smäck och passar helt galet bra med den gröna färgen på vagnen. Det är tur att jag har min mamma för Haley får alltid dom snyggaste åken i stan! Bilen framhäver för visso inte vagnen så himla bra men framifrån ser den i alla fall ut som på bilden. Den bruna vagnen ska nog fp npgot rosa i sig, sp den framhäver lite av Haleys tjejiga sida. Hon är nämligen väldigt pojkig av sig. Höll på att skratta ihjäl mig förut när hon hade en superflikig rosablommig body på sig med volanger i rumpan. Hon såg inte klok ut hela dagen.

Nu ska jag vräka i mig lite mackor och sedan bär det av hemmåt för att byta kläder, packa träningsväskan och efter det är det bara att slänga sig på bussen till jobbet. En dag med många "äventyr", med andra ord.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Åsikt? Låt höra: