söndag, februari 15, 2009

Nakna kvinnor i mina drömmar?!

Jag känner mig helt matt i kroppen. Kommer knappt ihåg hur det känns att vara såhär utvilad.. Det är klart att jag har fått sova länge några gånger. Och ibland är det faktiskt Haley själv som bestämmer sig för sovmorgon till halv ett, men att somna elva och och vakna elva och en halv timme senare, utan avbrott, vilken känsla. Har drömt helt skumma saker inatt med. Att jag skulle ha tjejfest tillsammans med några tjejer som jag tror att jag inte kände, och vi skulle bjuda in alla tjejer vi kände i sin tur. Och så var det en crossåkande tjej som gömde halvnakna mongoliska tjejer i ett träsk och där fastnade jag. Med mig hade jag en långhårig shäfer som kunde prata. Du kan ju gissa om det var en skum dröm eller inte. Var helt förvirrad när jag vaknade i för en stund sen typ "jag har inga långa blygdläppar så jag vill inte klä av mig och gömma mig i träsket, hunden ring till din ägare och be henne komme hit och rädda mig". Helt vrickat. Tur att jag slapp undan.

Jag har några planer på saker som jag borde hinna med idag innan dom kommer och dumpar av min lilla fis. Tänkte städa lite på balkongen. Eftersom att det där min "frizon" så vill inte jag att den ska vara stökig. Sedan lyckades jag ju smutsa ner lite mer disk som ska väck. Vika tvätt, slänga in en maskin och så tänkte jag kanske slänga ihop en paj.

Hade planerat med Elin att vi skulle ses idag men det var en hel vecka sen och gravida kvinnor glömmer så lätt (det vet jag gott och väl) så vi får se om det blir av. Skulle vara trevligt att peta på hennes tjockismage :)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Åsikt? Låt höra: