söndag, februari 01, 2009

Mina stackars döda tår!

Pamela på tv. Jag är nog lite kär i henne. Eller jag är kär i Tommy med. Helt galna, och roliga. Kul med verkliga vanliga superkändisar.

Höll på att frysa ihjäl på marknaden idag. Stog precis i dörrhålet, utanför var det åtta minus. Dörren stod öppen hela tiden så ja.. Jag har spenderat min dag i åtta minusgrader. Mina fötter var som is! Kändes som att man skulle ha kunnat bryta loss tårna, men icke, nu lever dom äntligen igen.

Har fortfarande skitont i handen. Palla att vänta till den 10:e. Hade dom ingen läkartid tidigare liksom? Min hand kommer att vara död, av och bruten allt på samma gång innan det har blivit den 10:e.

Såg en massa oldies (folk från förr) idag med knoddisar på armen. Helt galet, baby booom! Skönt att man inte är den enda. Man kan liksom umgås med folk från förr, på samma villkor. Sweet!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Åsikt? Låt höra: