lördag, januari 31, 2009

Mitt berömda fylle-trick.

Shit vad jag har terrorisat sönder min blogg idag. Fast det kanske det som är tanken med det hela, egentligen.

Jag hittade precis pengar. Som jag själv har gömt undan för mig själv. Inte speciellt mycket pengar men i alla fall. Måste vara ett av mina berömda fylle-trick. Kan inte alls komma på när det har hänt, men jag vet säkert att det är jag för jag hade lämnat en lapp till mig själv. Hade en period förut när jag festade väldigt mycket som jag gömde undan pengar och cigg för mig själv på fyllan. Jag gömde liksom sakerna där jag visste att jag inte skulle hitta det som full, men skulle besöka som nykter.
En gång pratade jag med Adam om den grejen och vi kom fram till att han gjorde samma sak. Ett av mina absoluta favoritcitat måste vara just om den saken. Det lyder som följer:

"Jag älskar Fylle-Adam för Fylle-Adam gömmer alltid saker till Bakis-Adam så att Bakis-Adam hittar dom dagen efter och blir glad". Hur underbart citat som helst av Adam!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Åsikt? Låt höra: