måndag, september 22, 2008

Working more..

Efter ett kort samtal med min snälla chef blev det ändrade planer.. Jag skulle ha jobbat 12-16, men nu blir det istället heldag med tiderna 10-20.15. Det här tycker jag är skitbra, mer tider, hejja!
Men.. Jag hade tänkt låna mammas cykel (som egentligen är min cykel) och börja cykla till och från jobbet. Även om det är en himla bit att cykla, speciellt för mig som inte rört på mig på hundra år men.. Vad gör man? Knappt någon bensin o bilen och inga pengar på kontot! = CYKLA!

En liten fantasi.. En dröm skulle vara att när jag nu har jobbat hela dagen komma hem till en ren diskbänk. Att disken hade blivit diskad och att det var undanplockat på bordet (för mer än så är det faktiskt inte). Gus så underbart, det är vad jag skulle vilja!

Nåja, dags att göra sig klar.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Åsikt? Låt höra: