lördag, september 27, 2008

Blä!

Jag vet inte om jag orkar längre.. Här om dagen när jag gick från bussen hem efter att ha vart på jobbet så kände jag bara att jag ville sätta mig ner och gråta. Jag satte mig visserligen ner. Tog en cigg och fick dåligt samvete igen för att jag röker. Dumma mig! Men jag orkar inte sluta, det händer för mycket för att jag ska orka utan min "napp".

Varje jävla månad är det något nytt som går emot mig. Fucking jävla ekonomi som suger skjärt. Jag vet ju att det kommer lösa sig bra snart.. Men väntan på att det ska bli bra suger skit! Näst intill allt suger skit! BLÄ!

Jaha, så gick vi inte runt i ekonomi denna månad heller. Och som om inte det vore nog så har jag tusen andra saker att rora mig för. Plus att jag jobbar, städar och tar hand om Haley hela tiden. Jag har inget emot Haley, det är bara underbart så klart, men lite avlastning och hjälp med det andra skulle sitta fint, som sagt.

Ärligt talat så vet jag att jag kanske inte är världens bästa kompis just nu. Jag har aldrig tid att göra nåt känns det som och jag har inte ens råd att ta mig till andra sidan stan. Fast det känns inte som att någon bryr sig. Jag får lite panik över att känna att jag var den som försvann, som ingen brydde sig i.

Skit!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Åsikt? Låt höra: