fredag, april 11, 2008

Peppa-mig-själv-bloggen.

Med en egen blogg kan du:
  • uttrycka dina synpunkter och åsikter
  • kommentera inlägg och händelser
  • utbyta kunskap och erfarenheter
  • skapa kontakter och bygga nätverk

Haha, känns inte som att min blogg är speciellt nåt av det där. (Denna information finns att hitta på startsidan när man kommer till w..blogg.se) Eller jo, det skulle väl vara att jag utbyter mina kunskaper och erfarenheter, hur pass dåliga och tråkiga dom än är! Eller jag ändrar mig.. jag kommenterar ju händelser, även om dessa är mina egna. Nåja, jag ska sluta filosofera om ingenting och återgå till vad jag egentligen hade att säga till mig själv.

Vad jag hade tänkt säga till mig själv var "för i helvete, ge inte upp, kämpa och låt dig inte köras över!". Fram med alla fakta på bordet, tänk i nya banor, ge inte upp! Och som mamma sa, man får gråta, man måste inte kunna ta allt. När det är jobbigt så visa det. Jag kan ju inte gå runt med stålansikte och låtsas som att ingenting tar på mig. Vilken annan normal gravid skulle stå pall för det här? Inte många, faktiskt!
Så, klockan är tio över nio (helt sjukt egentligen att jag går upp så tidigt jag som ändå inte har nåt annat att göra..), det är några timmar kvar tills jag ska träffa henne klockan ett. Bäst att se till att jag har alla papper så att inget blir knas! Jag hoppas och vill verkligen att det ska lösa sig, att vi når framsteg idag!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Åsikt? Låt höra: