tisdag, april 22, 2008

Fy fan för äckelgubbar!

En sak som speciellt gör att jag irriteras när jag ser Anders Eklund är att han påminner om en äckelgubbe jag hade i min närhet som liten. Där jag bodde fanns en tjej som var väldigt mobbad (mycket tack vare sin mamma och pappa som verkligen gav själ till att mobba). Hennes mamma var kraftigt överviktig, visade gärna upp sig halvnaken, luktade illa och var allmänt skitig och äcklig. Ofta ropade hon efter sin dotter med gäll röst och var säkert ofta full, eller påtänd, jag kan inte säga skillnaden nu eftersom att jag var så liten då. Hennes pappa däremot var en kort, skallig och spinkig figur som även han luktade illa. Snusade stora prillor och rökte hela tiden, konstant med en ny cigg i käften. Självklart rökte han inne vilket satte lukt i deras stora gardiner och skitiga heltäckningsmattor. Han gick oftast klädd i skjorta, lila är en färg jag minns mycket väl, den var uppknäppt så man kunde se hans håriga svettiga bringa. Han luktade strakt av svett, gubbparfym och aftershave. Dagligen lyssnade han på dansbandsmusik (som jag redan då hatade med all min styrka) på högsta volym och sjöng alltid med i texterna, trots att han själv inte hade det minsta tillstymelse till sångröst! Utseendemässigt var han väldigt lik Anders Eklund, om man skulle ta och banta ner honom till en väldigt mager figur.
Jag ville egentligen inte leka med den här tjejen, hon var mobbad och det var inte kul att ses med henne. Eftersom att hela deras hem luktade illa så gjorde hon det med. Men jag tyckte synd om henne som inte hade några kompisar. Bortskämd var hon med, fick pengar varje dag, säkert bara för att hennes fulla/väcka föräldrar skulle slippa ha med henne att göra. Hon antydde ofta att hennes pappa tog på henne på konstiga sätt, men jag fattade inte det då. Inte förrän en dag han ville att jag skulle sitta i hans knä, då fattade jag.. Han hann inte göra nåt direkt på mig, jag var på min vakt och var väldigt informerad av min mamma och pappa om hur man slår knäar fula gubbar mellan benen. Jag sa inget till mamma eller pappa, jag vet inte varför. Jag gick helt enkelt inte dit mer, och eftersom att ingen annan ville leka med den där tjejen så visste jag ju att ingen annan skulle gå dit heller.
Fan, äckelgubbar som hennes vidriga farsa och Anders Eklund och andra våldtäksmän och snuskon ska man verkligen kastrera och låsa in i bur så folk kan få stena dom och pina dom. Jag förstår inte folk som påstår att man måste försöka tänka som dom med. VA!? Visa ingen förståelse, visa vad vi kan, hat! Våran innerligaste hat är vad dom förtjänar!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Åsikt? Låt höra: