söndag, mars 03, 2013

Soff-söndag!

Söndagen har gått i segproppens tecken. I natt var precis som alla andra nätter den här veckan. Jag har vaknat en gång i halvtimmen och stirrat på klockan, samt att varje gång jag håller på att somna så rycker jag till och väcker mig själv.

Sova dåligt + alkohol = dålig kombo!

Men, vi har faktiskt vart en sväng till Knivsta och fikat med Kim och Freddie, Bella och Theo innan vi åkte hem och bosatte oss i soffan.

Eller ja, jag somnade i solen på sängen en snabbis. Vaknade av att Mathias hade lagat mat till mig <3
Senare somnade jag i soffan. Tror ni inte han hade lagat mat igen då? JO! Seriöst, VAD har jag gjort för att förtjäna honom? :)

Nu spelar han datorspel, jag bloggar/instagrammar/facebookar osv, samtidigt som vi smuttar vin och glor på tv.

Kanonhelg! Så det så!

Bilden är från igår.
Kavaj från Zara / Top från H&M / Nagellack (10kr) från Coop.
Till det hade jag ljusa jeans från Tiger och svarta stövlar utan klack från skopunkten. :)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Åsikt? Låt höra: