onsdag, februari 20, 2013

Bara sådär säger Mr Love att han köpt en deal på Let'sDeal och att jag kan logga in på Beautyplanet och klicka hem en mascara.

Det är kanske inte tycks vara världens grej. Men han tänker på mig, vet att jag blir glad. Jätteglad!

För övrigt tar hand om mig som en prinsessa. Han har alltid lagat mat när jag kommer hem. Bär mig till sängen när jag somnar på soffan. Säger till mig när jag behöver någon som säger ifrån, men står vid min sida och försvarar mig när jag behöver bli stärkt!

Han är världens bästa! Vi har knappt vart ifrån varandra på nio månader. Som mest har vi varit ifrån varandra två nätter/dagar i följd. Jag mår liksom som allra bäst när han är i min närvaro!
Om en och en halv vecka åker jag på utbildning i Köpenhamn i tre dagar, det känns som en evighet. Måndag kväll till torsdag kväll. Tre hela dagar utan hans arm som kudde..
Nu får jag säkert höra att "det kan vara bra/nyttigt för oss att vara ifrån varandra några dagar", men nej! Det är fel fel fel, varför skulle det vara bra?

Det ska bli jättekul att åka på utbildning, jag hoppas att tiden går fort, för helst av allt vill jag bara stanna inne hela tiden och låsa in mig med honom. Göra typ ingenting och bara bara vara lycklig!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Åsikt? Låt höra: