torsdag, januari 31, 2013

Tjenare gänget!
Man skulle kunna tro att jag har glömt bort er.. Verkar ha blivit en dålig vara.
Lungans, har bara haft fullt upp med av att njuta av livet. Underbara livet, sambolivet. Vem sjutton hade kunnat ana att jag skulle bli lyckligast i hela jävla världen och få dela livet med karln deluxe liksom?!
Inte jag iaf. Men nu är det så, tillverkar kärleksgos hela dagarna. Äääälskar!

Firade julen hos några vänner. Hela stugan full med kids. Deras fyra + min/våran = fem kids! Samt fyra vuxna, min miniatyrhund, och deras blodtörstiga katt som fick spendera julen i badrummet ;)

Tjuvstartade julfirandet ihop med min far, hans fru samt barnen hemma hos dom. Haley fick en ponny-påse och en rapunzel-klänning. Denna efterlängtade klänning alltså. Det ENDA hon önskade sig. Fick hon inte den kunde hon vara utan. Knäppa 4åring!
Jag och Mathias fick fickpengar till vår resa till Egypten. Åkte dit över jul och nyår.

I mellandagarna firade vi med min mamma + familj hos oss. Jag skulle laga en spännande kötträtt, förberedde två dagar innan och allt.. Smakade som.. Som om att jag borde göra om receptet till nästa gång. Tur nog fanns det godis att bjuda gästerna på!

Dagen innan avresa till Egypten spenderade vi delvis på Ikea (för att köpa möbler och fixa i ordning haleys rum) och dels hos Mathias gamla svärföräldrar, vilka bjöd på middag, sovplats och skjuts till Arlanda. Världens gulligaste människor.

Vi spenderade en vecka i Egypten - barnfria. Men det är en helt annan historia. Nyår är då inbakad i samma historia. Kan väl säga kort såhär: jag blev om möjligt ännu mer kär i min karl, och jag kommer aldrig mer besöka Egypten. Typ ;)





Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Åsikt? Låt höra: