onsdag, juli 25, 2012

Den här dagen var PERFEKT!

Det här är vad jag kallar semester hemma. När man har semester från att göra ytliga hemmasaker men är hemma i alla fall. Haley sover efter att ha varit nöjd mest hela dagen. Viss Vi har suttit ute i solen hela dagen. Bella kom över med Alicia & Liam en stund. Ätit lätt mat i form av lax och/eller har hon pipit men det är ju så hon kommunicerar för det mesta nu.. Och nu sitter vi mitt emot varandra vid barbordet på balkongen med ett varsitt glas rött (resten av boxen står på tur att tömmas) och lite chips samtidigt som jag agerar kedjerökande DJ. Han med sin dator och spelar såntdär spel när man är i en värld som bara vill krigas, har baotastora vapen (mest svärd faktiskt), klickar som en galning på musen och kommunicerar smidigast via headset. Jag önskeshoppar klänningar, skor och annat som jag kan tänkas behöva. En fin fördelning, båda nöjda :)

Jag har förresten äntligen kommit ihåg att ringa morfar. Bokat kidnappning i helgen till nåt bra utfodringsställe. Han beställde "flådigt". Vi tyckte att det lät som ett bra ställe!
Och (OCH!) det är så pass mycket sommar att jag inte ens satt på mig tjocktröjan än.

Nöjd? Oh yes!

1 kommentar:

Åsikt? Låt höra: