måndag, december 26, 2011

Prinsessan med fjärten!

Man kan ju undra vad jag hållt på med sedan sist. Jo men det ska jag säga er.
Först dröjde jag mig kvar hos mamma. Tog en promenad med 8 chihuahu:or i skogen. Hjälpte till att tömma kylskåpet på göttig julmat samt leka lite med sällskapet. Och sen skjutsade Stephanie och Danne hem mig och min lilla hårboll.

Jag sov. Dock inte så bra. I mitt moderna hus sitter fönsterna inte jättebra och jag var övertygad om att Ulla-Greta (eller vad sjutton stormen heter) var på väg in på en kopp Gevalia. Oväntat besök när det är som sämst, så att säga. Fingers crossed - jag överlevde!

Och denna underbara lediga dag har spenderats hos Stephanie och Danne.
Värsta hyllo-karln som han var hämtade Danne mig hemma så jag slapp strula med buss :) Och sen har Stephanie, trots jordens elakaste käkinfektion med tillhörande smärta gjort mig till prinsessan med skjärten
I love!

På vägen hem från fläsk-å-sås (ja, Västerås) hämtade Ozkar upp mig, lämnade av mig och barnet på Gräddhyllan där vi fick nöjet att avsluta kvällen hos världens finaste tv- och dataspelsnördar :)

Men imorgon är det en ny dag och då är det jobb! Igen! Kick ASS!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Åsikt? Låt höra: