söndag, december 25, 2011

..och julen fortsatte också!

Jag åt faktiskt inte bara mat på julafton. Även om det i det stora hela mest handlade om att mata in grejer i hundranittio raka vägen in i munnen. Jag gillar särskilt mycket mixen belgisk choklad och mellanöl.
Tugga lite.
Gurgla lite.
Älska mycket.

Bonuspappa Anders fyller för övrigt år här i doppare-dagarna så trots att vi lovat att inte köpa några presenter till varandra så måste man ju faktiskt få present när man fyller år!
Anders önskar sig alltid "paket med sladd". Det han egentligen menar är att han vill ha datorer, förstärkare och annat sånt där som går på el. Men jag tyckte att han ville ha nya pyamasbyxor! Dock fick paketet sladd, precis som önskat ;)

Han fnissade faktiskt lite och hela familjen förstod ironin med ett paket med sladd. Jag är rolig jag. Det är allt jag säger.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Åsikt? Låt höra: