torsdag, november 17, 2011

Gå liiiite fortare, snälla?

Ja, jag kan förstå att det finns vissa som tycker att det ser en aning brutalt ut när jag står och gormar åt den pyttelilla hunden att hon "Fanimej måste sätta lite jävla fart nån jävla gång" när vi är ute och går.

Men då har dom ingen som helst aning hur frustrerande det är att inse att man inte alls kan dra hunden i kopplet efter sig på den hala marken.
När jag kom utanför dörren i morse och höll på att bryta svanskotan tänkte jag i alla fall att "det kommer gå fort att dra Geisha efter mig till jobbet". Men nä! Sån jävla besvikelse!

Så visst, jag kanske ser galen ut när jag står där och skriker men jag hade liksom räknat med en promenad på fem minuter, inte fyrtiofem minuter! Det är ju som att hon fryser fast i backen!

Nä. Vi är ett sommarteam jag och Geisha. Vintern kan faktiskt ta sig i häcken!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Åsikt? Låt höra: