tisdag, juli 20, 2010

Efter gårdagens arbete lurade Malin mig att vi bara skulle "chilla lite i stadsparken". Jag plockade ner några öl och en filt i min väska och begav mig till stadsparken med kubbet i högsta hugg. (glömde jag säga att jag är kubbmästare i kubb-vm 2010? Jo, det är sant!)

Efter att diverse systemdricka/smuggelöl var slut drog vi till andra sidan ån och satte oss på båten. Jag skulle kunna svära på att vakten var så hög att han inte ens visste vad han hette. En stund senare skickar han dessutom av oss från båten med motivering.. Nej, utan motivering! Dessutom vägrar han berätta varför vi inte fick vara kvar på båten. "Det där diskuterar jag inte", sa han bara.. En tokhög vakt är en dålig vakt!

I vanlig ordning lurade Malin med mig hem till sig. Hon utlovade öl och en sängplats i "knullrummet". Jag antar att det kallas knullrummet för att Malin alltid drar med alla hem, och det finns bara en säng att sova i, varpå folk blir halvnakna och fulla i den sängen - vilket senare leder till knullning?!
Jag fick i alla fall sova i knullrummet. Men ölen, det kan jag inte påstå att jag fick smaka av?! Hur som helst hade vi sjukt kul på vägen hem. Gungade och plockade blommor och hade oss :)

Idag har jag ätit pizza. Fan vad det är fint med pizza. Eller just den här pizzan var kanske inte så fin, men det brukar vara fint med pizza! Flöjten är lika med inte så nice!

1 kommentar:

  1. "Jag antar att det kallas knullrummet för att Malin alltid drar med alla hem"

    Haha de där lät ju bra :P

    SvaraRadera

Åsikt? Låt höra: