måndag, juli 19, 2010

Det gick bra, jag gjorde inte bort mig eller drack för mycket. Tänkte iofs hela tiden att jag inte fick göra bort mig. Om man är lite nere är det annars så lätt att spåra ur, men jag tänkte att saker inte blir bättre då så jag skärpte mig & hade kul iaf!

Dock kom jag sent i säng & sov bara en kort stund första omgången så när efterfesten var slut och jag var hemma blev det en timmes duschning och sedan sova. Tills nu. Så jag sov alltså från fyra igår till åtta i morse. Orkar inte vara vaken. Men nu måste jag tyvärr jobba så det är bara och se till att upp & hoppa med mig :/

Kul fest. Sanjorskorna var ju verkligen helt galna! Åka från spanien bara för den där festen, tokstollar! :) Bandet var bra fast dom blivit -2 och +1 (klart dom var!). Och tack för att jag hittade Snetan för annars hade jag blivit kompislös nästan hela kvällen!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Åsikt? Låt höra: