onsdag, juni 16, 2010

URSÄKTA MIG om jag är bitter eller i alla fall verkar lite bitsk.. Men,
jag har varit lite off på bloggläsarfronten en stund (cirka två månader). Det kan kort och gott förklaras med att jag jobbar så mycket att jag inte orkar sitta på en seg mobil uppkoppling (har inte ork att vänta på att en sida ska öppna sig..). 100mb från bredbandsbolaget, ge tillbaka!

I alla fall så finns det ett gäng original och ett gäng wannabees som jag surfat runt på idag. Det är så sjukt tydligt vem som härmar vem. Det är speciellt en person som jag tänker på. Jag ska inte nämna vem, inte här. Jag får nog ta det face-to-face istället. Känns onödigt att starta ett helt meningslöst bråk..

MEN Seriöst, skaffa dig en egen stil och var som du är istället för att försöka vara som någon annan. Jag lovar att du är mycket härligare som du, inte som den du försöker vara. Varför ska jag vilja läsa din blogg när du faktiskt inte alls är sådär? Du är kul som fan, på ett helt annat sätt. På ditt unika sätt. Var dig själv, snälla!
Det är ingen som tycker att du är vidare ball när du försöker leka fröken copycat. Du är så himla mycket du. Jag knappar mig till din sida för att läsa om dig, inte för att läsa om något som känns så himla.. odu!
Skärp dig! Gör om. Gör rätt!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Åsikt? Låt höra: