fredag, september 18, 2009

Planen för idag:
Långpromenad i skogen. Tänkte ta den långa vägen, där jag och Ozkar gick tidigt i våras men hade svårt att ta oss fram pga. den blöta/isiga stigen. Nu däremot har inte regnperioden riktigt börjat än, så det borde vara lite lättare att ta sig fram. En rejäl promenad i skogen idag får "make it up" för att jag inte cyklade hem från jobbet igår. Ögonen på målet: att vara stolt över min egen kropp!

Promenaden förväntas landa hos mamma, som ska hjälpa mig med min utväxt. Har väntat på detta hela veckan och låtit bli att tvätt håret på flera dagar (.
eftersom att håret inte ska vara nytvättat). Skönt att äntligen få tillbaka mitt hår som jag är van att ha det!

Ikväll då? Film, utan godis. Tänkte köpa typ frön av något slag eller liknande. Kanske mandlar. Något som stillar tuggbehovet (låter som en hund..) men som inte innehåller massa fett eller socker. Åter igen: ögonen på målet! Med andra ord, inget "fredagsmyyyyyyys" idag inte!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Åsikt? Låt höra: