torsdag, september 17, 2009

Jag har faktiskt varit hurtig idag! Cyklade till jobbet och sprungit omkring hela dagen som om att mina ben skulle vara on fire.. Tänkte ju i och för sig att jag skulle ha cyklat hem, men en kvar innan jag slutade ringde Ozkar och sa att Haley hade ramlat och fått ett jack i hakan och att det blödde som bara fan. Och jag hade turen med mig och lyckades pricka in det samtidigt som Ozkars mamma var på mitt jobb, så hon (eller okej, Pontus) skjutsade mig till Ackis och till barnakuten.

Men det var inte så illa som det såg ut, även om det såg rätt okej ut efter allt blod försvunnit, och vi fick åka hem direkt igen. Jätteskönt! Får alltid hjärtstopp när jag tänker att Haley gör sig illa. Nu ska jag se film, och imorgon är jag ledig. Härligt!

Har bokat blondina-date med mamma. :) Lovar att fixa för- och efterbilder på mitt vackra blondiehår! God natt!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Åsikt? Låt höra: