tisdag, september 01, 2009

god morgon!


(vem fan är snygg från en vinkel som denna? Inte jag, hahaha). Så satt man på morgonpigga bussen med musik i öronen. Köpte en mp3spelare på jobbet för en hundring. Sjukt nice pris, jag känner inte för att lägga mer, så fort som mina mp3er springer iväg.. Slängde bara över två skivor. En låt, en Nickelback-låt, gjorde att jag typ fick fjärilar i magen. Haha, jag tror att jag blev lite kär i några minuter. Helt galet! Fast jag blir ju förstås kär i musik stup i kvarten :P hur som helst, snart är det personalmöte, och då ska vi 'snacka skit om varandra'. Alltså, reda ut allt skitsnack. Jag har typ missat 'allt' snack, så jag är nästan lite nervös nu, tänk om det är mig alla snackar om? Vi får väl se.. Jag lär återkomma!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Åsikt? Låt höra: