måndag, augusti 31, 2009

Det vart en sväng på tatueringsmässan igår i alla fall. Inget bläck på kroppen för min del dock. Sa jag förrestren att Kiozkar tatuerade sig i lördags? Tatuerarens flickväns läppar. Ett pussmärke alltså. Just nu ser det mest ut som en klump med röd färg, så jag kan inte bedöma den innan den är färdigläkt.. Han verkar i alla fall nöjd, och det är det som betyder något!

Själv vill jag göra klart min arm. Är sjukt drygt att ha ofärdiga pågående projekt! Ska kika och se om jag hittar några tider snart, det är dags att smälla på med lite bläck på kroppen tycker jag! Blommor!

Är för överigt ledig idag eftersom att jag jobbade istället för min chef i helgen. Skönt att vara lite ledig. Vi ska kolla på telefoner (och jag tänker gråta högt när jag går förbi den jag vill ha!). Sen tänkte jag ta en kik på stan med. Känns lite roligt att Cubus har öppnat i stan, måste kika och se om dom har nåt skoj!


Jag är lie dålig på att "höra av mig". Men jag hittar liksom inte min bankdosa och hittar inte till affären, så jag har inte kunnat tanka telefonen.. Haha, snacka om lat ursäkt!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Åsikt? Låt höra: