torsdag, september 24, 2009

Det är sent och jag ska strax sova, men innan dess ska jag bara skriva av mig lite till.

Först börjar jag med att skryta. Det är nämligen så att jag överlevde att cykla hem idag med. Och, jag köpte godis på hemvägen, man jag har inte ätit det (än, i och för sig).

För att fortsätta med skrytet kan jag faktiskt säga att jag inte tänkt så mycket på cigaretterna idag. Fast jag har förstås varit lite mindre trevlig idag än mot dom andra dagarna, men det går åt rätt håll!

En kul sak hände idag innan vi öppnade. Joanna kom in genom dörren till personalrummet och utbrister "oj!", samtidigt som hon koller på mina byxor. Jag hade på mig mitt sista rena par byxor, ett par tajta knallgula jeans. Oj, var väl det "smärtfriaste" hon kunde komma på, haha! Såg för övrigt ut som en vandrande polkagris hela dagen, mycket vackert!

Och så, jag jobbar bara kort dag imorgon, till halv fyra. Sen ska jag shoppa lite boots, en klänning och ett par nya tights. Sen blire ölhävning på Oktoberfesten på lördag, skoj skoj skoj!

2 kommentarer:

  1. oooooooooooh! Vi kanske också ska till åkktobärfästen ;D

    SvaraRadera
  2. Komsi Komsi Komsi! Yäääääeh!

    SvaraRadera

Åsikt? Låt höra: