tisdag, juli 21, 2009

Måns Zelmerlöw

Jag trodde aldrig att jag skulle säga det här: Jag har skrattat åt Måns Zelmerlöw (och det var inte ett elakt skratt!). Läste någons blogg, hittade till en annan och vips var jag inne på Måns blogg. Alltså, han fick mig att skratta. Snälla, mobba inte mig nu.. Sök på den själv, och skratta du med så du inte kan mobba mig sen! Har tyckt att han verkar lite väl.. mycket, men någon som är så levnadsglad kan jag ju inte tycka illa om heller!

Jag och Haley är nyttigast och hälsosammast i stan. Vi bacon, och inget mer till lunch. Mamma påstår dock att fettet i bacon inte är dåligt fett. Men mina fettiga fingrar höll visst inte med..

Vädret är för jävla skumt, nyss störtregnade det. Och jag tänkte "jag stannar inne hela dagen!". Men nu är det klartblått på himlen och solen skiner. Så jag får väl släpa med mig hunden (om det börjar regna, annars går han gärna) och barnet och bege mig till min mamma och fixa cykeln och cykelkärran. Jag köpte den ju inte för att den ska stå som dekoration!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Åsikt? Låt höra: