måndag, maj 18, 2009


Sitter på min balkong och röker. Har äntligen kommit hem och fått mat i magen efter cykelturen hem. Det duggregnade och var inte vidare mysigt men skönt att faktiskt cykla.. Två premiärturer efter nästan två år. Tog 40minuter hem också, och då var det ändå mer backe hemåt. Bra av mig tycker jag! Det är härlig underhållning inne, Ozkar jagar Haley runt lägenheten, busar och skriker att han ska ta henne, Haley togskrattar och springer hur gulligt som helst, bara iklädd blöja. Haley som för övrigt börjar inskolning på dagis imorgon. För säkerhets skull har jag valt att klä henne helt i rosa, så slipper vi alla 'din son / han / killen' ..jag tycker inte att hon ser ut som en pojke men dom har redan trott att hon är en kille två gånger på telefon på grund av hennes namn.. Ska bli spännande imorgon, går säkert jättebra för Haley, det är mest mig själv jag är orolig för.. Haha!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Åsikt? Låt höra: