fredag, maj 22, 2009

Åka buss..


Jag tog ett tjockisbeslut i morse precis innan det var dags att dra. Jag bestämde mig för att åka buss! Molnen hänger tunga över himlen och enligt smhi kan vi vänta oss regn i eftermiddag. Det passade inte riktigt mina planer för dagen. Till att börja med känner jag inte för att bli dyngsur innan jobbet, och efter jobbet ska jag möta malin och gå på stan. Blir inte heller någon bra match, vara blöt och gå på stan.. Nej, jag har varit duktig hela veckan och tokgillar det, så bara för att jag har en dag av vila (vilket jag sa i början att jag skulle få ha) så betyder inte det här att jag är tillbaka på ruta ett. Nej, jag tänker fortsätta cykla till jobbet, gå om jag har Haley med någonstans (eller köpa cykelhjälm..) och bara ta bussen när det är väder som inte tillåter hurtighet! Till något annat; det ska bli sjukt spännande att leta klänning med Malin idag. För det här kommer ju betyda att hon måste testa klänningar, vilket kommer betyda att hon kommer se alldeles flickig ut hela dagen. Hihi, spännande! Tror för visso att det kommer passa henne jättebra (även om hon själv, den allra största tvivlaren vägrar tro att hon någonsin kan passa i tjejoutfit). FY FAN, NÅGON HAR FISIT VÄRSTA ÄGGISMÖKEN I HELA BUSSEN! Urs, måste koncentrera mig på att andas och överleva..

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Åsikt? Låt höra: