onsdag, april 01, 2009

Hur blir man frisk?

Fy fan vad jag är sjuk!
Jag vet att det är ofint att svära, och speciellt att inleda något med svordom ,men jag kan inte låta bli! Jag orkar snart inte andas längre! Näsan är ständigt täppt med värsta rinn snuvan. Halsen är tjock, och det är svårt att andas. När jag äter kvävs jag nästan eftersom att jag inte kan andas genom näsan! Dessutom har jag nästan hela tiden lock för öronen. Och om inte det här vore nog så hostar jag som en galning, samtidigt som jag känner mig febrig. Suger skit? Jodå, massor!

Så mitt arbetspass imorgon är inställt. Jag orkar inte jobba om jag knappt ens kan andas. Hosta slem på kunder och ha snor på hela överläppen - Hej, vill du bli medlem i club BR?
Kanske inte så himla charmigt.. Just nu vill jag bara att någon kommer och proppar i mig friskhetspiller, samtidigt som jag får krypa upp i soffan och kolla på en hel säsong med Simpsons eller Family Guy!

Jag är öppen för förslag, så om någon har några friskhetstips så tar jag dom gärna!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Åsikt? Låt höra: