tisdag, april 21, 2009


Efter att ha bestämt mig för att ta upp träningen idag igen drog jag med mig Ozkar på promenad till Eriksberg för att lämna av Haley hos mamma medan vi tränade. Efter att ha gått genom Gottsunda sneddade vi genom ett bostadsområde för att komma till ett helt okänt område som varken jag eller Ozkar sett eller hört om förut. Och tyst tar det, inga människor eller ljud alls. Helt galet! Vi gick vilse en bra stund till och sedan kom vi på rätt väg. Och där hittade jag Konsumvägen. Var tvungen att ta en bild och fnissa lite åt konsumvägen. Hur som helst har jag tränat idag, och lovar mig själv att sluta fuska!

1 kommentar:

  1. Du e allt en förnuftig liten tjej.Hoppas du kan "smitta av dej"lite av din träningsvilja till oss andra latisar.Ska väl känna efter om vårsolen kan göra nått underverk hos mej oxå...

    SvaraRadera

Åsikt? Låt höra: