onsdag, mars 04, 2009

Tågresa


Dagen började med att jag slängde mig i duschen. Sedan slängde jag på mig kläder. Efter det fick även Haley en släng av kläder på sig. Efter lite frukost för Haleys del gick vi ut vill bilen varpå vi möttes av en bil som inte ville starta. Turen var på vår sida och en granne hjälpte oss att dra igång bilen. Sedan bar det av vill mamma för att hämta min halsduk. Färden fortsatte till Gränby för att in handla mjölk och göra ett bankbesök. Till sist åkte vi till Anna som bjöd på kaffe och lunch. Hon hade tillverkat en alldeles förtjusande köttfärspaj. Smakade som en alldeles speciellt god paj! Vi frack lite ner kaffe och sedan avslutade jag med att dricka te.. Nästan så det började sippra ut ur öronen. Som tur är har Anna en toalett hemma precis som alla andra människor. Jag fick skjuts till stationen av Ozkar och nu sitter jag på tåget mot Stockholm för att fika med en kompis. Får se hur det går att dricka kaffe för mig, kanske blir ett darrtroll. Skulle inte vara helt konstigt. Ska passa på och kurera mig lite till med alla tusen förkylningsmediciner jag har i väskan.. Stockholm nästa!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Åsikt? Låt höra: