fredag, mars 27, 2009

Min kid är coolast istan!

Haley var skitrolig. Dansade sin bästa dans hittills och viftade glatt med armarna i takt till musiken. Jag slängde fort upp min mobil och filmade händelsen. (Fort, detta ska upp på bloggen liksom). Så till min förvåning så kan jag inte lägga upp videoklipp i snabbfunktionen. Vet inte om det går om man mms:ar in inlägget eller nåt men.. vadfan då!

Här tänkte jag skryta med världens coolaste kid, och så går det inte. Typiskt! Ingen ny bild blir det heller för nu har vi slängt henne i säng med order om att sova och vakna som en mycket gladare bebis!
Jag skulle också vilja varna som ett vandrande solsken varje gång jag vaknar. Liksom vakna, och så tokskratta en halv sekund efteråt. barn är helt otroliga!

Skit samma, vi kan konstatera att häftig mamma får häftiga barn. Och hon är typ inte stor nog att veta att hon ska härma för att vara cool. Hon liksom bara är det av sig själv. Det är medfött. Hon kanske fick sitt från Ozkar förresten för jag har mitt kvar! Haha!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Åsikt? Låt höra: